software-agenti-vanzari.ro : software special pentru telefoane mobile

software-agenti-vanzari.ro : software special pentru automatizarea fortei de vanzare (SFA)

softul perfect pentru telefonul mobil al agentului tau de vanzari

CUVINTE CHEIE (KEYWORDS):
soft SFA online, soft automatizare vanzari, soft tableta, Android, iPad, iOS, automatizarea fortei de vanzare, comenzi online clienti/furnizori, incasari online, stocuri, rapoarte, supervizori, inventariere automata, vanzari online, transferuri gestiuni

DEMO GRATUIT

Software SFA Online: solutie completa pentru automatizarea & optimizarea vanzarilor...

  F a c i l i t a t i
# Soft special pentru tablete (Android, iPad) sau PC/notebook. Comenzi clienti/furnizori, incasari, stocuri, rapoarte si multe altele.
# Conturi Parteneri : clientii Dvs. comanda online articolele firmei
# Dinamizeaza activitatea agentilor de vanzari : Comenzi, Routing & Merchandising
# Rapoarte de vanzari pe agent, supervizor accesibile pe web pe tableta sau PC/notebook
# Facilitati online de ofertare & comanda de pe orice terminal : Android, Windows, iOs
# Aprovizionare : stocuri comandate, stocuri in asteptare, receptie marfa
# Livrari : confirmare stoc pentru livrare, stoc disponibil, packing list
# Incasari : agentii incaseaza pe teren facturile restante
# Transferuri intre gestiuni direct pe web
# Notificare automata prin EMAIL a clientilor cu facturi scadente
# CipherLAB 8001: inventariere cu ajutorul cititorului de coduri de bare wireless
# GreenTea B2B: Solutie SFA completa + module PERSONALIZATE

...pentru rezultate rapide, usoare si reducerea riscului de eroare

Lucrezi in domeniul vanzarilor sau al distributiei? Esti agent de vanzari sau distribuitor? Ce poate fi mai usor decat sa operezi ONLINE, oriunde te-ai afla, direct pe tableta (Android) sau iPad, pentru:

automatizarea fortei de vanzare, vizualizarea clientilor, inventarieri, comenzi, aprovizionare, incasari, livrari, rapoarte, transferuri intre gestiuni, printari si multe altele. REDUCE COSTURILE, CRESTE PRODUCTIVITATEA AGENTILOR DE VANZARI!


3 luni GRATIS. Testeaza Acum!

software automatizare vanzari: automatizarea fortei de vanzare Alege GreenTea B2B 2015!

Vanzari in permanenta evolutie.
Oriunde, Oricand, In timp real!

software-agenti-vanzari.ro : software special pentru automatizarea fortei de vanzare Aplicatie web B2B pentru Ofertare & Comenzi online
Utilizati noile tehnici de automatizare a vanzarilor in folosul cresterii profitabilitatii!

   Contactati-ne AICI pentru a va instala gratuit o versiune a GreenTea B2B timp de trei luni!


--- F A C I L I T A T I --------------------------------------------------------------------------------

Soft special pentru tablete (Android, iPad) sau PC/notebook

Comenzi clienti/furnizori, incasari, stocuri, rapoarte si multe altele

SFA : software special pentru automatizarea fortei de vanzare Aplicatia web GreenTea B2B va permite sa folositi cele mai noi instrumentele ale tehnologiei web pentru eficientizarea si fluidizarea proceselor din cadrul firmei dumneavoastra. Se poate folosi pentru preluarea comenzilor de la clienti si catre furnizori, efectuarea incasarilor, emiterea facturilor, proformelor, comenzilor si ofertelor de pe tablete, telefoane, laptopuri si orice dispozitiv conectat la internet.

GreenTea va da acces rapid la soldurile clientilor, lista facturilor restante, stocurile (disponibile, rezervate, comandate catre furnizori, in asteptare) precum si emite oferte, proforme sau atasa fotografii fiecarui produs.

Aceeasi aplicatie, mai multe interfete.

Aplicatia este instalata pe un server, dar are interfete in functie de terminalul de pe care va conectati:

  • PC (interfata pentru Windows),
  • tableta sau telefon (Android)
  • iPad sau iPhone (iOS)

Operatiuni in timp real. Comenzile/incasarile salvate de agent sunt vazute imediat in firma si gata pentru facturare/validare etc. Orice modificare de articol, preturi si altele facute pe server de catre operatorii din interiorul companiei sunt disponibile imediat si agentilor.

0 deployment: nu este necesara instalarea vreunei aplicatii pe dispozitivele utilizatorilor. Ca urmare, operatorii de pe teren nu sunt nevoiti sa vina la sediul firmei pentru a li se reinnoi aplicatia de pe terminalul mobil.

0 syncronisation: nu este necesara “mutarea datelor” intre terminale (tablete, notebookuri, smartphone-uri, etc) si server (pentru listele de produse, preturi, datorii client, preturi de intrare, comenzi, incasari, vizite, etc).

solicita demo gratuit

Conturi Parteneri : clientii Dvs. comanda online articolele firmei

Greentea este si un portal online prin care clientii companiei dumnevoastra pot comanda produsele firmei. Clientii firmei vor avea acces pe site prin user si parola, aplicatia permitandu-le accesul la o optiune de meniu restransa. Fiecare produs din lista de articole poate avea atasata o imagine, ceea ce face mai usoara identificarea articolelor. Clientii pot lansa comenzi folosind cosul de cumparaturi, unde exista o lista de preturi atasata din DistribNET si unde pot vedea un istoric al comenzilor efectuate in timp.

Optiuni mai importante:

  • logarea cu user si parola, cu posibilitatea de a autoriza accesul pentru fiecare client in parte;
  • preluarea comenzilor de la clienti de la orice calculator, tableta sau echipament cu conexiune internet;
  • partenerii pot vizualiza toata lista de produse sau doar produsele comandate in mod usual
  • evidentierea soldului si lista facturilor restante incluzand sumele si data scadenta
  • posibilitatea de a arata numai un subset din articolele Dvs. Clientilor
  • fiecare client isi va vedea propriul istoric de comenzi
  • toate comenzile partenerilor sunt vizibile imediat si in panoul central al aplicatiei, de unde pot fi expediate automat sau manual spre alte departamente (facturare, confirmare stoc, livrare)
  • email automat catre firma Dvs. si a partenerului cu continutul fiecarei comenzi

Dinamizeaza activitatea agentilor de vanzari : Comenzi, Routing & Merchandising

Facilitati pentru Agenti

  • pot face oferte, proforme si facturi direct de pe web din GreenTea B2B
  • pot vizualiza si fotografiile articolelor
  • pot acorda promotii
  • pot prelua comenzi pe cate o gestiune separata daca este facuta o asociere intre agent si gestiune
  • pot vizualiza atat stocul din gestiunea alocata dar si stocul de pe celelalte gestiuni
  • pot vizualiza toti clientii sau doar pe cei alocati
  • pot modifica termenul de plata prin optiunea “termen de plata editabil”
  • posibilitatea sa apara optiunea de vanzare blocata si rubrica observatii din DistribNET
  • posibilitatea de preluare automata a discountului si anume a discountului global setat in DistribNET

Prin acest nou modul adaugat aplicatiei GreenTea, agentii Dvs. pot face rapid comenzi, incasari, facturi, folosind o pagina web. In plus, agentul are la dispozitie oricand informatii de tipul:

  • evidenta stoc raft client
  • vizualizare display pentru oricare dintre produsele clientului
  • lista obiectelor promotionale aflate la client.

Facilitati la Facturare

  • dupa alegerea clientului si a produselor se pot face direct facturi catre acel client
  • factura include sigla si datele firmei, datele clientului, datele delegatului si coordonatele de expeditie
  • evidentierea discountului pe facture, pe linie si total
  • factura va fi disponibila in format PDF
  • in afara de facturi se pot lista si oferte sau proforme

Facilitati online de ofertare & comanda de pe orice terminal : Android, Windows, iOs

Acces rapid

Accesarea programului se face in timp real de pe orice echipament conectat la internet: tablete (Android, IPad), telefoane, laptop-uri. Directorii de vanzari si supervizorii au informatii privind comenzile clientilor, incasarile etc. imediat, fara sa fie nevoie de transferul datelor de pe terminalele agentilor pe serverul firmei.

Programare saptamanala: administrarea eficienta a timpului

Pentru a stabili in mod optim ordinea de vizitare a clienilor, agentii pot folosi optiunea Setare Routing pe Zile. In acest fel se organizeaza un program eficient de vizite la clienti pentru fiecare zi a saptamanii.

SFA : software special pentru automatizarea fortei de vanzare

solicita demo gratuit

Rapoarte de vanzari pe agent, supervizor accesibile pe web pe tableta sau PC/notebook

Agentii au la dispozitie in orice moment, pe dispozitivele mobile, rapoarte detaliate de vanzari cu toate datele din ERP (nu doar din cele de SFA). Supervizorii au si ei acces la un set de rapoarte pe agentii alocati. Rapoartele de vanzari isi extrag datele din ERP DistribNET si sunt facute avand la baza facturile emise in DistribNET

Supervizorii pe Tableta/PC

SFA : software special pentru automatizarea fortei de vanzare Un supervizor poate vedea Comenzile/vanzarile pentru toata echipa sa sau doar pentru unul sau mai multi dintre agentii sai.

Rapoartele pentru supervizor pot fi vazute atat pe teren folosind o tableta sau de pe un notebook sau PC. Nu este nevoie sa instalati vreo aplicatie pe terminalul supervizorului.

In fiecare raport apare lista agentilor din echipa supervizorului.

In cazul in care sunteti supervizor, TOATE rapoartele vor putea fi listate:

  • pe una, mai multe sau toate gestiunile firmei;
  • pentru o anumita perioada
  • pentru unul, mai multi, sau toti agentii din echipa.

Prin interfata web, utilizatorii interni, angajatii companiei, pot efectua rapid diferite operatiuni de vanzare:

  • oferte, precomenzi, comenzi si proforme, avand la dispozitie istoricul ofertelor/comenzilor facute fiecarui client
  • vizualizarea stocului preluat din ERP (DistribNET) precum si la soldul curent al clientului pentru care se face oferta/comanda/proforma.
  • comenzi cu rezervare stoc client
  • modalitati avansate de sortare/cautare/filtrare pentru toate listele de articole, clienti etc
  • posibilitatea de a lista in format PDF a documentelor catre clienti oferte/proforme
  • rapoarte privind Stocul total, Pretul de vanzare asociat clientului, Stocul rezervat pentru clienti, Stocul comandat la furnizori si Cantitatea disponibila in Stoc.
  • se pot seta diferite statusuri ale comenzilor de la clienti pentru o mai usoara evidenta a starii in care se afla comanda (oferta trimisa, in asteptare stoc, proforma emisa, de facturat etc).
  • evidenta livrarilor facute prin curier si plata livrarilor

Aprovizionare : stocuri comandate, stocuri in asteptare, receptie marfa

  • Verificarea aprovizionarii pentru comenzile de la client cu status ”Stoc in asteptare”
  • Comenzi catre furnizori in functie de rotatia stocurilor
  • Afisarea facturilor neachitate sau restante pe meniurile de Agent/Client.

Verificarea aprovizionarii pentru comenzile clientilor cu stoc in asteptare

Folosind GreenTea B2B veti avea o imagine completa si utila a comenzilor cu stoc disponibil si care pot fi livrate imediat.

Filtrele si optiunile aplicatiei folosite in raportul de comenzi clienti va pot ajuta sa obtineti usor:

  • Lista comezilor cu stoc in asteptare
  • Lista comenzilor pregatite de livrare
  • Raport de aprovizionare catre furnizori avand in vedere comenzile cu stoc in asteptare.

Aprovizionarea si gestionarea eficienta a stocurilor

Stocuri critice, in curs de epuizare, stocuri fara miscare – veti elimina toate aceste probleme folosind platforma GreenTea B2B.

SFA : software special pentru automatizarea fortei de vanzare

Astfel, veti putea intocmi prognoze de stocuri pe perioade viitoare iar procesul de aprovizionare si gestionare a stocurilor pe baza analizei istoricului comenzilor va fi automatizat si optimizat si veti putea evita riscul de supra stoc.

  • Stocurile comandate la furnizori (apasand pe cantitate se va desfasura numele furnizorului, data receptiei si cantitatea comandata)
  • Stocul fizic receptionat de catre gestionar din comenzile catre furnizori
  • Emiterea automata a NIR-ului in functie de cantitatea receptionata de catre gestionar
  • Raport cu necesarul de aprovizionat in functie de vanzarile pe o perioada anterioara
  • Lista si istoricul comenzilor catre furnizori – in pregatire, trimise la furnizori si receptionate
  • Lista preturilor de catalog ale furnizorului (in orice valuta) incat la efectuarea unei comenzi catre furnizor

Livrari : confirmare stoc pentru livare, stoc disponibil, packing list

  • Cantitatea de stoc disponibila
  • Stocurile rezervate de catre clienti (cu nume client, data livrarii, cantitatea etc.)
  • Stocurile in asteptare – sunt cantitatile de marfa comandate de clienti, dar cu stoc insuficient
  • Stocul confirmat de gestionar pentru livrare la fiecare comanda
  • Lista comenzilor de livrat cu stoc in asteptare (nu exista stoc disponibil)
  • Lista comenzilor pregatite pentru livrare
  • Lista si istoricul comenzilor catre client, aflate in diferite stadii

solicita demo gratuit

Incasari : agentii incaseaza pe teren facturile restante

  • incasari facturi restante
  • vizualizarea soldului pentru orice client si lista facturilor restante cu suma si data scadenta
  • alegerea de catre agent a modului de plata, numerar, op, cec etc.
  • posibilitatea de a incasa mai multe facturi restante deodata
  • incasarea totala sau partiala a facturilor restante
  • generare automata, cu optiune de modificare a numarului de incasare
  • raport de incasari cu filtre dupa denumire client, status, anulate, tip plata, valoare etc.

SFA : software special pentru automatizarea fortei de vanzare

Transferuri intre gestiuni direct pe web

GreenTea B2B va da acum posibilitatea de a vizualiza online lista transferurilor intre doua date cu posibilitatea sortarii dupa statusurile lor. Se poate introduce un tranfer nou intre doua gestiuni prin accesarea unei pagini web. Transferurile pot fi facute de orice user autorizat si apoi sunt trimise pentru validare in DistribNET ERP. Orice transfer poate fi modificat, anulat sau vizualizat.

  • se verifica stocul pentru produsele alese dar nu se pot importa articole decat daca exista pe stoc
  • se poate modifica cantitatea pentru transfer in limita stocului disponibil
  • sunt accesibile diferite optiuni referitoare la pret:
      a) transferul se poate face la pret de vanzare sau la pret de stoc
      b) se poate alege o lista de preturi pentru pretul de vanzare
      c) se poate lua pretul de vanzare stabilit la NIR

Notificare automata prin EMAIL a clientilor cu facturi scadente

Programul permite transmiterea prin email a notificarilor pentru facturile scadente depasite. Operatiunea se face automat la toti clientii care au una sau mai multe facturi intarziate. Atentionarile de intarziere se fac fie printr-un attachment personalizat de somatie incluzand antetul firmei, fotografii, elemente grafice sau printr-un email de tip text.

SFA : software special pentru automatizarea fortei de vanzare


CipherLAB 8001: inventariere cu ajutorul cititorului de coduri de bare wireless

SFA : software special pentru automatizarea fortei de vanzare

Avantaje:

  • Micsorarea timpului necesar inventarierii realizata la depozit
  • Reducerea la cateva minute a timpului necesar introducerii inventarului in DistribNET
  • Scanarea articolelor receptionate si verificarea marfurilor trimise de catre furnizori, precum si preluarea automata a NIR-urilor in DistribNET
  • Eliminarea erorilor umane datorate aseamanarii denumirilor sau codurilor produselor



GreenTea B2B : O solutie SFA completa

Asiguram:

  • echipamentele de comunicatie, softul specific, instalarea si configurarea aplicatiilor,
  • interfatarea cu programul DistribNET,
  • instruirea personalului si asistenta tehnica.
MODULE PERSONALIZATE

Adaptam sau cream noi module pentru ca solutia sa corespunda exact nevoilor ridicate de specificul activitatii din firma.

Perfect integrata cu ERP DistribNET : Testeaza Acum Gratuit

Daca doriti sa vedeti oriunde si oricand, de pe orice calculator conectat la internet, toate cele de mai sus, atunci contactati-ne ACUM pentru a va instala gratuit o versiune a GreenTea B2B timp de 3 luni.

Recapitularea avantajelor principale ale GreenTea B2B (SFA)
  • Nu sunt necesare intalari de programe pe dispozitivele agentilor. Agentii nu trebuie chemati la sediul firmei pt instalare/updatare program. Update-ul se face doar pe server si dureaza 1 sec intreruperea lucrului (restart site web).
  • 0 sincronizare. Nu mai exista operatiunea de sincronizare- agentii nu mai trebuie sa trimita calupuri de comenzi din cand in cand sau sa-si preia nomenclatoarele (prin fir in cele mai multe cazuri)
  • Vizualizare stoc in timp real. Incasarile si comenzile se fac in timp real
  • Accesare pe baza de user si parola in tot programul si stabilirea drepturilor la fiecare user, grup de useri, etc
  • Rapoarte de vanzari pe tableta sau administrator din toate datele din ERP (nu doar din cele de SFA).
  • Accesarea programului de oriunde de pe dispozitive conectate la internet: PC (Windows), Tablete (Android, IPad), telefoane
  • Acelasi program se foloseste, cu schimbarea automata a optiunilor de meniu, pentru Administratori, Supervizori agenti, Agenti sau Parteneri (Furnizori sau clienti)

    • Agentii: pot face comezi, incasari, facturi. Fiecare agent poate accesa la client optiunile de : stoc raft client, realizare display pentru oricare din produse, lista obiectelor promotionale aflate la client.
    • Administratorii: pot emite comenzi, oferte, proforme, facturi, comenzi catre furnizori cu sugerarea necesarului de aprovizionat din raportul de rotatie al stocurilor. Vizualiazre comenzi, incasari pe agenti Rapoarte.
    • Gestionarii: pot confirma stocurile livrate sau receptionate.


  • Fotografii articole
  • Urmarirea in timp real a agentilor

solicita demo gratuit

DEMONSTRATIA GRATUITA CUPRINDE 1-2 PREZENTARI LA SEDIUL FIRMEI DUMNEAVOASTRA!


top : program de gestiune si contabilitate

solutii practice de gestiune si contabilitate : software perfect pentru agentii tai de vanzari